Leta i den här bloggen

tisdag 20 januari 2015

Millan Rouge

Le Millan Rouge!
Har skrivit om henne flera gånger, men eftersom jag hade ett blogg-uppehåll på exakt ett år finns det anledning till uppdatering. Hon har boostat mitt självförtroende flera gånger under 2014 och ni ska gilla hennes facebooksida här. Bilderna nedan är bara ett axplock av boostningarna.
 Några av bilderna är från den roliga Chic-galan 2014. Jag hade med mig min söta brorsson Dennis som tog för sig av "fika-buffén".  
 
 
Stekheta Rosie har ett Millan Rouge-inlägg varje måndag. En briljant idé. Här står hon bredvid Ida-Marie, som får mig att tänka att det borde vara ett bindestreck mellan Millan-Rouge eftersom dubbelnamn är en aldrig utdöende trend i Hälsingland.  Ida-Marie bloggar också på tidningen Chic's hemsida. Ryktet säger för övrigt att det kommande numret innehåller prima Millan Rouge-illustrationer.
 
Detta stjärtporträtt gillar både jag och Tomas.
Och man vet verkligen aldrig vad som avporträtteras av Le Millan Rouge. Här är en bild från "dagfesten".
Som i verkligheten såg ut så här. Och ...
... så här(?) hmm. Förtydligande: Jag och Magnus har rösträtt osv.
 
Och verkligheten blir liksom lite bättre i Millan Rouge-världen.
 

5 kommentarer:

  1. You always look so amazing...goodness, stunning!! I should have you dress me, ha!! This looked like so much fun :))) Xxx

    SvaraRadera
  2. Love the drawings! So fantastic!

    SvaraRadera
  3. I need a Chic Heavy Goodie Bag! Stunning artwork. Of course, stunning models for inspiration.

    SvaraRadera
  4. that black outfit, loving the huge shoulder flower

    SvaraRadera
  5. The artwork is incredible! a fabulous representation of all of you and your friends glory x x x

    SvaraRadera