Leta i den här bloggen

söndag 28 oktober 2012

Söndag

Snart ser vi en ände (hö hö, hö hö)
... på detta klä-dokumenterande, men först, söndag:
Ej redogjort sedan tidigare:
Bälte: Humana second hand
Blus (eller vad det nu är): Beyond retro
Pjucks: Rizzo
Under helgerna när jag är entledigad från kommuntantsuppdraget kan jag passa på att bejaka min (om möjligt) extraväxel som vulgär bytant. Detta innebär att inte behöva ta hänsyn till om kläderna är för korta, för genomskinliga osv. Fritt fram att flasha det som inte är nåt att flasha! Men det finns förstås andra "söndagssanningar" också:

Och andra typiska söndagssituationer:


Några klä-betraktelser (andra betraktelser göre sig icke besvär i detta forum) från den gångna veckan  var att fredagens mediokra klä-val resulterade i högklassisk konst av Camilla Thilander.
 Att jag har turban och underklänning tråkigt ofta (men ey; jag behöver fixa hårbotten/utväxten), att bra dokumentation och bra klä-val kräver lust, självförtroende på topp samt avsaknad av begränsande omständigheter som väder och lämpliga kommuntantsoutfits. Eftersom jag i min tillbakablick ser brist på inspiration gjorde jag genast ett nytt toacollage med hopp om ... nåt.
Det nya collaget ska tejpas upp bland de övriga som snart täcker alla kvadratmetrar av toaväggarna:

Det var allt vecka 42, 2012. Puh! Imorgon blir det NOLL bilder på undertecknad i bloggen, men på tisdag vet man aldrig ...
(Ändbilden har jag stulit här.)

3 kommentarer:

  1. You are always fabulous! x

    SvaraRadera
  2. Always so creative, ahhhhhhhhhhhh
    XXXXXXXXXXXXXXXX

    SvaraRadera
  3. Åhh vad jag älskar dina fantastiskt vackra nylonklädda ben(Wow)helst ska det va hudfärgade strumpisar som är så tunna att man knappt kan se dom,typ 10 denier eller så;)men svarta är åxå super läckra ;)

    Kram Roni

    SvaraRadera