Leta i den här bloggen

måndag 22 oktober 2012

Måndag

På icke förekommen anledning ska jag klä-dokumentera vecka 43. Dokumentationen startar här. Startade veckan i de pigga färgerna mörkblått och svart. När jag vistades utomhus lade jag till färgklicken, grått.
Måndag:


Blus: Myrorna, Järntorget, Göteborg.
Underklänning: Marielle second hand, Storbyn.
Pjucks: Köpt på nån form av Popup-Outlet i Göterborg (värst vad jag ränner i Göteborg!)
Örhängen: Erikshjälpen, Edsbyn.
Halsband: Inhandlat på REA på H&M för många år sedan och jag vill gärna uppmärksamma er på att Ida Sjöstedt har ett likadant.
Huvudmojäng (som satt på innan jag fick skallebang. En skallebang som troligen var orsakad av för LITE kaffe): Minns inte.
Djur: Katt inköpt på Älvbrinken för en smörgåstårta. Har därefter medfört betydligt högre kostnader.

3 kommentarer:

  1. You are just gorgeous! Love your necklace and adore you even more now I know that you have a cat! x

    SvaraRadera
  2. Väl matchat med tjusig katt!

    SvaraRadera
  3. A very spoiled cat ...
    C: Frågan är om vi verkligen matchar varann, men han håller mig i ett järngrepp även om det ser ut att vara det motsatta, så på nåt sätt funkar vi.

    SvaraRadera