Leta i den här bloggen

onsdag 20 juni 2012

Guldbrokadklänningen

Har en oerhört fin guldbrokadklänning som jag inte passar i. Köpte den hos Lisa Larsson i våras och har inte nännas (om ni inte vet vad "nännas" betyder - kontakta en Edsby-bo) se till att få den omgjord. Har tagit beslutet att inte riskera att det blir blott en tumme genom att själv sätta saxen i tyget. Sörjer fortfarande att posten söp bort den guldturban som skickdes från Gbg till mig i julas (måttsydd efter mig!), men/och tänker att det är för vanskligt att be någon försöka sig på en turban - detta trots att jag har ett mönster.
Hade jag varit innehavare av en uppnosig Victoria Secrets-rumpa hade ett par shorts varit ett alternativ

... och en förtjusande brokadkjol har jag ju redan ...

Christina Norgren Arnesson? Birgitta Modd? Susanne Vanberg? Karolina Norlin? Förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar