Leta i den här bloggen

söndag 12 februari 2012

Tre dagars firande - tre firaranledningar.

Lämnade martyren hemma med Robin
för att bege mig mot "arbete" på Grand hotel där en medioker lunch intogs på verandan.
Därefter börjande firandet av min 41-årsdag ... trodde jag. När en allt annat än medioker middag intogs på La Cuisina fick jag veta att vi minsann firade 1000 dagar som gifta
och eftersom vi gifte oss efter 5000 dagar ...
firade vi förstås 6000 dagar som "ihop". Detta krävde en dramatisk pose samt bidrog att jag bestämde mig för att köpa den av Birgitta Modd haute couturesydda korsetten
som enligt ryktet finns med på bild under helgens Stockholm Furniture Fair. Under fredagen och lördagen har jag firat med idel finfolk, men idag blir det firande av 41 år på tu man hand med paketöppning. 
Passar även på att gratulera Camilla, Kalle, Anna, Anna, Maud Adams m.fl som har den goda smaken att fylla år den 12 feb

1 kommentar:

  1. Låter som en sån där alldeles underbar helg !
    Grattis til alla tre anledningarna !

    SvaraRadera