Leta i den här bloggen

tisdag 24 januari 2012

Petra Mede!

Underbar. Petra Mede och Alicia Wikander var dessutom de bäst klädda.
I brist på bilder av fantastiska kreationer blottar jag några tankar här. Det finns dem som anser att det finns andra värden här på jorden än kläder, men jag blir ändå konfunderad när så mycket krut har lagts på att skapa en fantastisk frisyr som man sedan kombinerar med träningskläder:
... och när alla förutsättningar för att göra succé finns, men valet faller på en klänning från KappAhl (eller liknande)
Och I love urringat, men vad jobbigt att gå omkring och tycka att valet var jobbigt. 

7 kommentarer:

  1. Mäh, skickade kommentar tidigare men den syns inte? Tar det igen, precis vad jag tänkte med tjejen med fina 20talsvågiga håret,förstöra det med T-shirt?!?!? I love 20talshår! Sen hon med urringningen,jag skämdes så jag tittade genom fingrarna...maken till generat uppträdande har jag aldrig sett, hade nästan varit bättre om hon dragit ner klänningen o stövlat upp på scen ba!

    SvaraRadera
  2. ... och hade hon inte nån sorts benvärmare dessutom?

    SvaraRadera
  3. Vi tycker olika ;)
    Jag satt igår och tänkte att frillan kontra alldaglig t-shirt var skitläckert!!!!
    Rolig blogg btw.

    SvaraRadera
  4. Jo, jag anar att det är hennes grej/tanke, men en gala är en gala är en gala ...

    SvaraRadera
  5. Behöver ju inte vara 100 % Great Gatsby bara för att man har en 20-tals frisyr, men tights och t-shirt ... näe. Vad kul med en mode debatt, Malin! Går igång så mkt att det blev ett eget inlägg "Den där t-shirten"

    SvaraRadera
  6. hahahaha vad kul att det blev ett alldeles eget inläggs-tema. KAN vara så att jag gillade hennes outfit för att jag för stunden är helt inne på det här m grå tishor :)

    SvaraRadera