Leta i den här bloggen

tisdag 4 oktober 2011

Phantom of the Opera i Edsbyn

I söndags visades Phantom of the Opera live från Royal Albert Hall i London och nu på fredag visas Catwalk 3D ... så vem behöver bo i staan?
Jag blev hämtad av ett gäng stiliga ladies



Vi visade våra glas på bild "som vore det bilder från en tågluff"

Hade jag haft Malin med på bild hade ni noterat att hon hade dragit på sig en RIKTIG operablåsa i mörkaste grönt 
Och "som vore jag den mest beresta" tog jag alla tillfällen i akt att berätta att jag minsann var på Royal Albert Hall i somras ... och att vi hade en egen balkong. 
(Men varför så stirriga över att ha en egen balkong kan man undra?)

2 kommentarer:

  1. Den gröna opera stassen gillas !
    Har som vanligt röstat på dig - minoutfit alltså!!Snygg som alltid!

    SvaraRadera