Leta i den här bloggen

fredag 11 februari 2011

Klart jag har't, part 40.

Rött hår. När jag gick i mellanstadiet hade jag tre rödhåriga kompisar (Essan, Åsa och Annika). Det var ganska ovanligt och jag tror inte att de var särskilt nöjda(?) Jag tyckte att det var fint redan då och mina ritade prinsessor fick såklart vara rödhåriga. Nu hoppas jag att trenden inte håller i sig (alternativt att jag orkar vänta ut den) så att jag blir tvungen att byta, för det är ju så trevligt att vara rödhårig. Ni vet att jag måste påtala att jag köpte min hårfärg 2008. Då var det lite "tantvarning" på't, men jag gillar tantlooks, så det får gärna bli så igen...
Putar de med rumpan i senaste (och underbara) Tom Ford-kampanjen så putar jag också, och bjussar därmed på en fredagsfräckis från 2009, fotad av http://www.mariasofsweden.com/
Maria, som nog hade börjat nynna, "handen på höften ..." till de här bilderna, eftersom hon är Lundells biggest fan.
Rött hår tolkat av The Christian Olars.
På just den här bilden var det okej med kort lugg, men nu täcker luggen argrynkan (som inte syns eftersom jag är photoshopad ... och inte längre klarar av alternativet). Nån måtta med tantlooken får det väl ändå vara)
När det begav sig 2008 och 2009 ... och ifall ni undrar hur det doftade uppe på det där berget, med utsikt över bästa Positano: Limone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar