Leta i den här bloggen

måndag 1 november 2010

Bybor vill också se.

Enligt Agnes B på Rodeo kanske det kommer en film om:

Isabella Blow! Då jobbar vi för att den kommer till byn så småningom va? Filmen om YSL-Den stora kärleken visade de bara i stobyarna. Höh. Som om inte vi skulle vilja se den? Och när ska svt visa reprisen på den underbara dokumentären om Helmut Newton som visades när han fortfarande levde (tänka sig). Mr Newton som för övrigt tog den här bilden för Yves Saint Laurent, 1975.
 
Då var jag fyra bast.

2 kommentarer:

  1. Filmen om Isabella Blow ser jag också fram emot. Jag hade faktiskt turen se henne IRL när jag vi var på samma visning på New York fashion week.
    Filmen om YSL, såg jag på förhandsvisningen och somnade nästan....men smaken är som...
    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Men jääädrar - du är så glammig ju. Blev du starstruck? Har du sett John Galliano också?

    SvaraRadera